Kata Pedoman

"Tidak ku pandang rupa parasnya, tapi perangainya. Tidak pula ku pandang siapa yang berkata, tapi kata-katanya"

Lambang ADDP

Damarsutra _ Sesat Dalam Rindu

MAKLUMAN

Semua tulisan aku di dalam blog ini, hanyalah sebagai pendapat peribadi aku sahaja dan tidak menuntut kepercayaan sesiapa dan apa-apa. Dimaklumkan. Hee hee....
MAKLUMAN akudtgdrpantek @ ADDP :

SESIAPA yang "rela hati dan suka hati" mahu bersahabat dengan ADDP di dalam Lancang Kuning ADDP, sila berhubung terus dengan ADDP di alamat Email : akunakbalikcepat@gmail.com - Sila sertakan no telefon, nama penuh dan alamat. Serta berikan maksud dan tujuan, mengapa Anda mahu menjadi Sahabat ADDP? Hanya yang benar benar "berkelayakan" kerana ALLAH dan RosulNYA sahaja yang akan diterima sebagai Sahabat ADDP. Fasa pertama ini dibuka hanya kepada +- 300 orang sahaja. Sesiapa yang berminat disyaratkan mengikut Adat dan Adab di dalam Lancang Kuning ADDP iaitu segala agenda "kepentingan peribadi duniawi" Anda TIDAK BOLEH diletakkan sebagai keutamaan diri. Dimaklumkan. Sekian dan tak lupo...heheee

Tuesday 15 October 2013

Perihal : MOM - GBAD-PROJEK KRITIKAL PADA ATM - BAH 1


At 2013.10.11 21:30, akudtgdrpantek said:

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
KHAS buek kalian semuo yg sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa utk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

USA dgn Empayer Yahudi British Sedunianya tiada boleh berundur lagi melainkan kena MENGADAP Grand Master ii sekarang ini ! Lepas mengadap kena taat dan patuh kpd syarat syarat pinjaman dana dari Grand Master ii, jikalau tidak mahu menjadi negara dan bangsa yg merempat spt di benua afrika sebelum ni !…heheee
KEPADA shah paskal dan pentadbir blog ini, kalau tulisan aku ini SALAH maka jangan siarkan, ok?…heheee

At 2013.10.11 21:40, akudtgdrpantek said:

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
PENGUMUMAN
AKU tak ada kena mengena dgn blog MISTIS FILES dan yg berangkai dgnnya ! Pd aku itu bukan jalan cerita Grand Master ii dan kumpulannya ! Mungkin kebanyakan blog di luar sana tak lebih hanya sebagai “pemanupulasi” cerita yg berbau seperti cherita aku utk kemahsyuran diri idola mereka spt mahadir dan kumpulannya?. Jalan gerak kerja Grand Master ii dan kumpulannya tidak ada sesiapa pun di dunia ini yg “membuat blog” utk menulisnya! Hatta diri aku sendiri walau pun spt dipaksa paksa ! Dimaklumkan. Heheee
KEPADA shah paskal dan pentadbir blog ini, kalau tulisan aku ini SALAH maka jangan siarkan, ok?…heheee

At 2013.10.11 22:07, akudtgdrpantek said:

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
KHAS buek kalian semuo yg sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa utk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

KERAJAAN USA tak cukup duit skrg utk mentadbir kerajaannya pasal duit Yahudi Rothschild di bank dunia dan yg sespisis dgnnya, yg selama ini diguna pakai, sudah tidak dapat membantu usa dan empayer yahudi british sedunia serta sekutunya lagi. Senat/Kongres Yahudi “tolak” usaha saudara obama nak pinjam duit dari Grand Master ii @ org MELAYU kita.? Pasal tu kena tutup agensi kerajaan mereka? Kita tengok je la berapa lama EGO kaum yahudi ni dpt bertahan. Tak lama aje lg usa dgn sekutunya akan menjadi milik Grand Master ii @ org MELAYU kita dlm semua perkara termasuklah perkara SISTEM TEKNOLOGI KETENTERAAN? Dan MALAYsia lepas tu akan “memiliki” semua kemahiran usa dan sekutunya, dan memajukannya lg ke tahap lebih canggeh lg dr usa dan sekutunya buat skrg ni? Kerana “ahli saintis” mereka yg memerlukan sara hidup diri dan keluarga akan bekerja di MALAYsia dan nusantara di bawah kuasa Grand Master ii @ orang MELAYU MALAYsia ini ! Sptmana china, rusia dan uk yg diarah oleh Grand Master ii sekarang ini supaya membantu menjadikan MALAYsia sebagai negara MAJU dlm semua bidang skrg ni menjelang 2020? Utk jadikan MALAYsia sebagai “super power dunia baru” kali ni? Apo? Macam atlantis dulu? Apo? Lobih laieee? PBB tu kito tukar dia punya piagam yg tak betul tu “selepas” selesai kito “ikat” empayer yahudi inggeris sedunia dan sekutunya dgn hutang dr Grand Master ii @ orang MELAYU pulak.? Bezanya kita tak suka perang dan tak suko nak aniaya orang! [ MALAYsia dan nusantara ni pun kito ikat sekali dlm hutang tu!? ]

Blh paham ko ni? Atau aku yg bersalah? Owhhh biar lah ku pergi ! Ahakkks!?…apo? “iNI BAHAN EKSKLUSIF!?” Heheee
KEPADA shah paskal dan pentadbir blog ini, kalau tulisan aku ini SALAH maka jangan siarkan, ok?…heheee

At 2013.10.12 16:53, faisal 9w2wbt said:

pantek.. pantek… huhuhuhu
pakai jugak ko ayat pemikiran strategik tu ekkk…

At 2013.10.12 19:29, binggo said:

pantek mmg grand master plagiat..citer2 dia kat sini semuanya plagiat..mana dia dpt entah..

At 2013.10.13 19:33, akudtgdrpantek said:

kihkihhh…dalam pantekk laaa binggo oiii!…heheee

At 2013.10.12 20:54, akudtgdrpantek said:

kihkihhh…TERIMA KASEH faisal 9w2wbt, kerana memberi nama tersebut ! Cantik nama tu beb ! Cuma aku ado buek sedikit penambahan supaya bangsa asing lainnya tahu bahawa tulisan itu ditulis oleh orang MELAYU kita yg Cemerlang, Gemilang dan Terbilang di pentas dunia ini ! HIDUP MELAYU KITA ! MELAYU ITU MUHAMMAD dan MUHAMMAD ITU MELAYU laaa! BUKAN KE MUHAMMAD ITU KEKASEH ALLAH DAN ALLAH ITU PULA KEKASEH MUHAMMAD? BUKAN KE KEDUA DUANYA ITU WUJUDNYA GHAIB SAMALAH SEPERTI MELAYU?…saje usik kamu…heheee

At 2013.10.14 01:15, faisal 9w2wbt said:

hahahaa… pantek oh pantek…. :D
nak mengusik kawe rupanya… hehehe
suka ati ko lah pentek… malas nk jawap usikan kamu tu… bukan tkleh nk jawap tapi mlm ni rasa malas nk lawan hujah hujah…

tp adat orng bersopan… bila ia memberi, kita membalasnya…
tinggi jugak ko punya ilmu mantik nih.. pantek… tkpeee… nk bg sikit plak kt pantek..
BUKAN KE KEDUA DUANYA ITU WUJUDNYA GHAIB… pantek jual kawe beli…
wujud itu ada… lawannya ialah tiada.. kawe ingin menyatakan bahawa “tiada” (GHAIB) ialah tidak sama dengan “tidak WUJUD”(tiada zahiriah / GHAIB)… Selepas itu kawe juga menyatakan pula “ada” dan “tiada” adalah dua bentuk kewujudan yang serentak serta saling memerlukan di antara satu sama lain. Oleh itu persamaan “ada”dan “tiada” ialah kedua-duanya WUJUD. “Ada” tidak boleh WUJUD tanpa “tiada” dan begitulah sebaliknya.

maka… hakikat kauliyah dan kauniyah itu sendiri KEDUA DUANYA ITU saling memerlukan antara satu sama lain dan dipisahkan oleh Hizib Hizib tertentu.
rendahkanlah sikit level ayat ko tu ADDP…kawe pon pening baca… tp kawe tersedar yg ADDP bnyk guna mantik. kawe reverse engineering barulah faham ayat ADDP. err.. pantek jual kawe dah beli tu hehehehehe

At 2013.10.12 17:02, Tanggo Battery said:

Hurmmm untuk pengkaji sejarah kena rajin ingat tarikh dan tengok dunia luas luas…Macam Peluru Berpandu(Rudal/Misil) Beyond Visual Range gak..Apa yg mata tak nampak..Radar Boleh Nampak..so..Shoot and Forget !
http://militaryofmalaysia.net/2013/03/al-fatihah-untuk-mereka-yang-gugur-lahad-datu/
At 2013.03.07 18:21, akudtgdrpantek said:
1-KITA NANTIKAN KEMUNCULAN “KHALIFAH (PEMIMPIN) DUNIA” YG BARU UNTUK MENGGANTIKAN YG LAMA DI VERTIKAN ITU YG SUDAH TAMAT TEMPOH MEREKA UNTUK SEKIAN LAMANYA.
2-KHALIFAH (PEMIMPIN) UMAT DI DUNIA YG BARU NANTI AKAN MEMAKMURKAN DUNIA DENGAN EMAS PERAK (KEWANGAN DAN EKONOMI) DAN MENGHAPUSKAN PERSENGKETAAN SESAMA MANUSIA DAN MENYATUKAN SEMUA AGAMA (MENYEBARKAN SEMULA “ILMU YG SEBENAR BENARNYA” YG DISEMBUNYIKAN OLEH VERTIKAN).
3-KHALIFAH (PEMIMPIN) UMAT SEBELUM INI (VERTIKAN) MELAKSANAKAN KERJANYA DENGAN MEWUJUDKAN PERSENGKETAAN SESAMA MANUSIA DAN MEMECAH BELAHKAN ANTARA AGAMA.
4-KRISIS DI LAHAD DATU BERMULA PADA “1-3″-”13″, P.R.UMUM JUGA YG KE “13″, TIDAK ADA SATU PERKARA DI DUNIA INI BERLAKU SECARA KEBETULAN MELAINKAN DALAM PERANCANGAN TUHAN SEMATA.
5-BOLEH JADI TUHAN MAHU “ANUGERAH”KAN UMAT BANGSA MALAY-U INI DENGAN “KEKUASAAN DAN KEMEWAHAN DUNIA (MALAY-U MENJADI PEMIMPIN DUNIA)” LEBIH LEBIH LAGI DI TANAH MALAY-U INI SECARA TOTAL (BUKAN BERKONGSI SPT SEKARANG) SELEPAS P.R.U 13 NANTI ATAS SEBAB SIFAT “SABAR” KETURUNAN MALAY-U YG PUAS BER”SABAR” MENGHARUNGI CUBAAN HIDUP DI DUNIA WALAUPUN DIDUGA DGN PELBAGAI USIKAN PERASAAN OLEH MUSUH MALAY-U.
6-NAMUN “ANUGERAH” ITU TIDAK DATANG SEBELUMNYA DENGAN KEDAMAIAN TAPI DENGAN PERTUMPAHAN DARAH KETURUNAN MALAY-U. BERSEDIAKAH AKU??????????
[Reply]

At 2013.03.08 10:59, akudtgdrpantek said:
beginilah perancangan tuhan,dia datangkan huru hara di tanah mala-u dan dia lemah bodohkan fikiran para pemimpin bangsa di malaysia skrg ini adalah untuk MENCUCI BERSIH kerajaan “kongsi” malaysia,sebelum dia serahkan semula kerajaan itu kepada pemimpin mala-u yg “berhak” secara total dan tiada lagi kongsi kongsi kuasa di dalam kerajaan dengan bangsa bukan mala-u di tanah mala-u selepas ini,boleh jadi selepas pru 13????????????????? PAYAH AKU NAK PERCAYA CHERITA KAU NI…PANTEK Oiiiiii!!!!!!????HEHEEEEE

[Reply]

KUALA LUMPUR 6 Mei – Pencapaian UMNO dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dilihat meningkat apabila berjaya memenangi 88 kerusi Parlimen daripada 133 keseluruhan kerusi dimenangi Barisan Nasional (BN) berbanding 79 kerusi pada 2008.
Di sebalik kemerosotan sokongan undi Cina, UMNO terus mendapat sokongan padu daripada pengundi Melayu terutamanya di kawasan pinggir dan luar bandar. Negeri-negeri seperti Kedah dan Perak menyaksikan UMNO cemerlang apabila masing-masing berjaya menawan 10 daripada 12 dan 13 kerusi yang diperuntukkan kepada UMNO.
Di Sabah, UMNO menyapu bersih kesemua 14 kerusi Parlimen yang ditandingi sekali gus membuktikan sokongan tidak berbelah-bahagi penduduk negeri di bawah bayu itu terhadap parti komponen terbesar dalam Barisan Nasional (BN).
Penganalisis politik, Dr. Mohd. Azizuddin Mohd. Sani berkata, peningkatan pencapaian UMNO secara keseluruhannya memperlihatkan UMNO bukannya sahaja dominan di dalam BN malah di terima baik di peringkat negara.
“Keyakinan kebanyakan orang Melayu terhadap UMNO dalam menjamin ‘kesinambungan hidup’ mereka membantu kemenangan calon-calonnya.
“Kita lihat sahaja di Kedah, masyarakat terutama orang Melayu telah kembali memberikan kepercayaan mereka kepada BN yang ditunjangi UMNO,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas keputusan PRU-13 yang menyaksikan BN berjaya membentuk kerajaan dengan majoriti mudah dan sumbangan terbesar adalah dari UMNO. .
UMNO bertanding di 120 kerusi berbanding 117 kerusi pada PRU-12.
Sokongan orang Melayu kepada UMNO jelas terbukti misalnya di Parlimen Baling, Kedah yang sebelum ini menjadi milik Pas. Wakil Rakyat BN, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim menerima 43,504 undi menyumbang kepada kejayaan BN merampas kembali Kedah dari pembangkang.
Mengulas lanjut, Mohd. Azizuddin berkata, kejayaan itu harus dijadikan pendorong kepada UMNO untuk mengekalkan momentum dan membuat perancangan teliti bagi membantu parti komponen BN meraih sokongan rakyat keseluruhannya.
“Pemimpin dalam UMNO sendiri juga harus sentiasa bermuafakat dan bersatu hati bagi menjaga rakyat dan menggelakkan pertelingkahan dalaman.
“Jika UMNO sahaja kuat, ia tidak cukup untuk memastikan BN kuat. Permuafakatan yang terjalin dalam BN perlu mendapat kerjasama daripada komponen lain agar mencari formula terbaik dalam mendapat sokongan orang ramai terutama orang Cina,” ujarnya.
http://militaryofmalaysia.net/2013/06/program-helikopter-tempur-malaysia/

At 2013.06.27 19:48, Julia said:
Bro Pantek..perkara ini terlintas di fikiran saya..apabila Para pemuda Melayu terpilih itu berjaya menumbangkan ekonomi puak kanan the hidden hand, menyebabkan sang Dajjal akan keluar yg mana akhirnya Nabi Isa AS akan membunuhnya.Now sekarang berbalik kepada hadis nabi yg menerangkan tentang kaum Yakjuz dan Makjuz ini (inilah bangsa asal kaum2 Yahudi Hybrid seluruh dunia termasuklah didalam negara kita Malaysia tercinta) Apabila melihatkan sang Ketua mereka tewas mereka akan keluar beramai2 (turun dari tempat2 tinggi/yg mungkin membawa pengertian kedudukan mereka/atau mungkin mereka pada masa itu bersembunyi di di gunung2??) untuk memerangi umat Islam.Note pula hadis nabi yg mengatakan tempoh zaman kemakmuran Islam semasa pentadbiran I–M ini dimana tiada siapa yg mahu menerima wang zakat sebab semua dah kaya.Islam kembali makmur…sehinggalah Dajjal keluar membawa ‘syurga’ dan ‘neraka’ ciptaannya.Hadis nabi juga memberitahu tempoh kesengsaraan umat islam ketika ini.Kaum hybrid ini mungkin keluar membalas dendam atas kematian Dajjal??? Bro Pantek sila berikan sedikit pencerahan atau kalau terlalu sulit silakan email saya ya
[Reply]

At 2013.06.28 09:40, akudtgdrpantek said:
kihkihhh…sedang berlangsung sekarang ini, semua apa yg diceritakan oleh naskah itu!…cuba sesuaikan semua watak dan nama nama itu, dgn apa yg telah aku sampaikan di dlm blog ini!…mari kita tengok fikiran siapa yg benar benar tajam dalam memahami apa yg aku tulis selama ini!….sekian dan tak lupo…heheee
[Reply]

At 2013.06.28 15:06, phateh leqiu said:
jika TPPA akan dilaksanakan…ekonomi yang dipegang oleh bangsa sepet ni akan jatuh dan mungkin tidak dapat bergantung lagi pada ekonomi kapitalis…sebab itu mereka persoalkan apa kepentingan TPPA…..
[Reply]

At 2013.08.21 10:09, akudtgdrpantek said:
TEPAT
[Reply]

At 2013.06.30 19:30, Julia said:
Bila TPPA sudah berjaya maka akan lancarlah program dana sedunia itu mengubah sistem ekonomi kepada ekonomi Islamik yg sejati.Ketika ini insyaallah ‘watak utama’ dan fellowship of the Ring akan menzahirkan diri di khalayak umum.Baru semua dapat lihat hensem ke tak hensem si Dia hehehe Tapi aku benar2 risau akan hakikatnya…kita sudah benar2 hampir ke penghujung klimak drama dunia yg fana ini…
[Reply]

At 2013.07.02 10:14, pheteh leqiu said:
tirai 2013 dah dibuka – 7thun lagi kita akan ke 2020……ada apa dengan 2020?wawasan 2020 sama dengan misi israel 2020…mungkin ad agenda yang tersembunyi..memang benar saudari julia, kita semakin menghampiri penghujung klimak drama yg singkat ni. Mangkatnya akan Raja Arab Saudi akan membenarkan lagi jalan cerita ini yang semakin kompleks ni..setakat ini saya ad dengar beliau gering..Mangkatnya nanti akan membuat anak cucu berebut tahta(huru hara di arab saudi)- hakikatnya inilah hakikat yang kita sebagai umat islam kena hadapi..takdir kita , kita semua adalah umat islam di penghujung dunia,,,Mohonlah kpd Allah supaya kita terselamat dari fitnah dajjal
Sekiranya TPPA dilaksanakan-watak utama menzahirkan diri…..maka ibarat filem LOTR akan ada tiga episod;
1.Fellowship of the ring
2.The two towers
3.The return of the king
apa perjalanan cerita yang kita lihat itulah mungkin akan terjadi kelak..hanya kuda, pedang jadi alat perang…..
[Reply]

At 2013.07.03 10:43, akudtgdrpantek said:
kihkihhh…SYABAS !!!…engkau tak nak ke jadi pengikut “RAJA SEGALA RAJA” tersebut melalui para sahabat karib beliau yg ada sekarang ini???…orang kato ado “sesuatu” akan berlaku dalam bulan sepuloh tahun ni?…terima kaseh dan tak lupo…heheee

At 2013.10.13 01:29, maha said:

isreal kaki ciplak siapa tak tahu” new vision isreal 2020 dilancarkan may 1995 ,,,tun m lancar wawasan 2020 di hari kemerdekaan 1991 …. sila taip (may 1995 new vision isreal 2020) sila cari di google…. maklumat senang je aku cari… kau tengok sekarang apa yang malaysia buat pasti isreal ikut, isreal bukan orang bijak pun, ada satu selogan malaysia tiru dari mongolia pun isreal nak tiru nanpak sangat bodohnya isreal … propaganda tersirat macam ini’ aku dah masak bro sebab itu orang cabar aku ini

At 2013.10.13 19:25, akudtgdrpantek said:

kihkihhh…cakap mengangkat diri la pulak !!! memang jenis paria betul ! tahu tu pun tak ke mana tapi cakap macam burung kakak tua yg bercakap tapi tak tahu apo bondo yg dicakap!!!…jangan mare aaarrr…heheee

At 2013.10.12 18:01, akudtgdrpantek said:

kihkihhh…MALAYsia “hebat” dan “digeruni” dunia sekarang ini ialah kerana “seorang” warganegara berbangsa “MELAYU” dan ber-JIWA MELAYU yang berperanan sebagai pemegang dan pemilik aset dan dana yg “terbesar” sekali di Bank Dunia sekarang ini, dan digelar sebagai Grand Master ii di sana !…BUKANnya kerana ketua kerajaannya mahupun sultan2nya juga bala tenteranya !…dimaklumkan !…jangan mare aaar…heheee

At 2013.10.14 01:16, mzmz said:

Boleh cuba teka; grand master ii tu ada kah diantara berikut:
- kamal ashnawi
- shyuib bin soleh
- raja nusantara
?????

At 2013.10.12 18:44, akudtgdrpantek said:

PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee
KHAS buek kalian semuo yg sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa utk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

MARI kita perhatikan perkembangan kerajaan USA samada mereka teruskan meminjam dgn Bank Dunia atau sebaliknya. Kalau mereka teruskan meminjam bermakna USA dgn empayer yahudi british sedunianya serta sekutunya akan berada di bawah “KAKI” Kumpulan Kewangan Grand Master ii @ orang MELAYU kita! Jika mereka tdk meminjam dari Bank Dunia bermakna kerajaan USA dgn empayer yahudi sedunianya itu dgn “rasminya muflis dan runtuh”. Kesannya pd dunia ialah Kiamat Kewangan Dunia @ World Financial Armageddon yg dahsyat! “Sekiranya itu berlaku”[moga jgn berlaku?] maka yg selamat ketika itu ialah negara2 yg telah “meminjam dana” dari Kumpulan Kewangan Grand Master ii @ orang MELAYU spt “MALAYsia, china, rusia, nusantara, mekah dan madinah” skrg ini! Itulah masa yg dipanggil sebagai “KEBANGKITAN MELAYU” yg memeranjatkan dunia seluruhnya! [orang arab memanggilnya sebagai kebangkitan islam=MELAYU akhir zaman] Yakni kebangkitan sebagai KUASA kewangan dan ekonomi DUNIA BARU pada akhir zaman kali ini! Kebangkitan MELAYU di Nusantara ini akan dapat dilihat secara “jelas” bermula selepas jatuhnya kuasa kerajaan USA dgn empayer yahudi british sedunianya serta sekutunya secara total ke atas dunia ! Maknanya ialah selepas kerajaan USA dgn empayer yahudi britishnya dan sekutunya diikat dgn hutang dari Kumpulan Kewangan Grand Master ii @ orang MELAYU MALAYsia kita ini pula !!! Adakah kalian semua sudah jelas dan sudah tajam pemikirannya yg sebelumnya tumpul ? Sekian dan tak lupo…Heheee

KEPADA shah paskal dan pentadbir blog ini, kalau tulisan aku ini SALAH maka jangan siarkan, ok?…heheee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Market Oracle