Kata Pedoman

"Tidak ku pandang rupa parasnya, tapi perangainya. Tidak pula ku pandang siapa yang berkata, tapi kata-katanya"

Lambang ADDP

Damarsutra _ Sesat Dalam Rindu

MAKLUMAN

Semua tulisan aku di dalam blog ini, hanyalah sebagai pendapat peribadi aku sahaja dan tidak menuntut kepercayaan sesiapa dan apa-apa. Dimaklumkan. Hee hee....
MAKLUMAN akudtgdrpantek @ ADDP :

SESIAPA yang "rela hati dan suka hati" mahu bersahabat dengan ADDP di dalam Lancang Kuning ADDP, sila berhubung terus dengan ADDP di alamat Email : akunakbalikcepat@gmail.com - Sila sertakan no telefon, nama penuh dan alamat. Serta berikan maksud dan tujuan, mengapa Anda mahu menjadi Sahabat ADDP? Hanya yang benar benar "berkelayakan" kerana ALLAH dan RosulNYA sahaja yang akan diterima sebagai Sahabat ADDP. Fasa pertama ini dibuka hanya kepada +- 300 orang sahaja. Sesiapa yang berminat disyaratkan mengikut Adat dan Adab di dalam Lancang Kuning ADDP iaitu segala agenda "kepentingan peribadi duniawi" Anda TIDAK BOLEH diletakkan sebagai keutamaan diri. Dimaklumkan. Sekian dan tak lupo...heheee

Saturday, 2 November 2013

Perihal : Apa itu BANI ISRA'IL dan kaitannya dengan "BANGSA MELAYU" se dunia sejak dahulu, kini dan selamanya? Bahagian Ke 2

Gunung Daik @ Piramid Bangsa Melayu Malaysia



Lambang Kaum Pencari Tuhan Yang Esa (Lambang Bani Isra'il)


PEMIKIRAN STRATEGIK “MELAYU” akudtgdrpantek @ ADDP…heheee

KHAS buek kalian semuo yang sibuk sesangat masa dan ruang hidup duniawinya hingga tiada masa untuk memikirkan tentang masalah sebenar dirinya dan masalah sebenar bangsa MELAYU-nya sendiri…!

APA itu Bani Isra'il? Bani itu maknanya di dalam bahasa MELAYU ialah Kaum. Isra' pula maknanya di dalam bahasa MELAYU ialah Pencari @ Mencari. Manakala " il " pula makna di dalam bahasa MELAYU nya ialah TUHAN yang Esa. Sesungguhnya bangsa Yahudi itu hanya "sekelumit kecil" sahaja daripada jumlah mereka yang tergolong di dalam golongan Kaum Pencari Tuhan yang Esa [arab:- Bani Isra'il]. Begitu jugalah dengan semua bangsa manusia lainnya seperti bangsa Arab, Inggeris, Monggol, Banjar, Jawa, Bugis, Siam, Minang, China, Hindi dan lain lainnya itu. Dari sebahagian kecil bangsa Yahudi yang digelar sebagai Bani Isra'il tadi inilah yang menipu semua agama [fikiran] umat manusia se dunia selama ini. Mereka berbuat demikian kerana tidak mahu pengetahuan sebenar tentang kehebatan keTUHANan yang Esa itu diketahui oleh umat manusia lainnya. Mereka ini digelar sebagai Pendusta Agama [arab:- Dajjal] setelah mereka mengenal akan "kebenaran" itu. Jadi di sini boleh lah kita fahamkan secara ringkasnya bahawa BANGSA YAHUDI ITU BUKAN LAH BANI ISRA'IL DAN BANI ISRA'IL ITU PULA BUKAN LAH BANGSA YAHUDI, SECARA MUTLAKNYA!

SELAMA ini umat manusia se dunia terkeliru dan dikelirukan tentang perkara ini oleh "musuh kebenaran" [MELAYU @ Islam @ Bani Isra'il], yakni Sang Pendusta Agama itu [arab: Dajjal]! Terutamanya tentang perkara wujudnya "pertalian" yang sangat erat di antara Bani Isra'il dengan Bangsa MELAYU [arab:- Islam] se Dunia! Sesungguhnya bangsa MELAYU [arab:- Islam] dan Kaum Pencari Tuhan Yang Esa [arab:- Bani Isra'il] itu ialah bangsa ROHnya [SPIRITUAL] manusia dan BUKANnya bangsa jasadnya [fizikal] manusia sepertimana yang diyakini oleh fikiran umat manusia se dunia sekarang ini! Bangsa ini wujud dari kalangan umat manusia yang telah "mendapat" kesedaran tertinggi diri ROHnya setelah berusaha bersungguh sungguh mencari kewujudan diri TUHAN yang Esa itu! Mereka ini lah yang digelar sebagai Kaum Pencari Tuhan Yang Esa  [arab:- Bani Isra'il] kerana memulakan perjalanan rohani mereka dengan "mencari" Tuhannya untuk mengenalnya [menyaksikannya] dan kemudiannya itu barulah mereka MELAYU kan [arab:- Islam kan] diri mereka hanya kepada TUHAN yang Esa yang mereka "sedari" itu!

SESUNGGUHNYA "tujuan" pencarian oleh Kaum Pencari Tuhan yang Esa [arab:- Bani Isra'il] itu ialah utk "mengenal" Tuhannya melalui "penyaksian @ melihat" akan kewujudan Diri Tuhan yang Esa itu!  Kemudiannya mereka akan "mengingati" [arab: zikir] tentang apa yang mereka saksikan @ lihat itu melalui penglihatan "ROH [SPIRITUAL]", dan bukannya melalui penglihatan jasad [fizikal] mereka! Dan dalam "detik yang sama" berlaku "penyerahan" [ MELAYU @ Islam ] kepada wujud Tuhan yg "disedari" itu tadi oleh mereka! Maka sampai di sini jelaslah kita melihat tentang bagaimana boleh wujudnya pertalian yang sangat erat di antara Bani Isra'il dengan Bangsa MELAYU itu. Sesungguhnya yang "menyerah [MELAYU @ islam]" kepada Tuhannya itu BUKAN lah jasad [fizikal] tapi ROH [SPIRITUAL] yang menghidupkan jasad itu ! Maka itu tiada lagi wujud fikiran @ agama di dalam penyerahan itu tadi!

SEBAGAI memperingati pengalaman roh mereka menyaksikan kehebatan dari kebesaran TUHAN yang ESA itu maka kaum ini membuat "lambang" @ simbol dari kefahaman penyaksian mereka itu. Di mana kaum ini telah "mencipta" sebuah reka bentuk yang memiliki 5 sudut atau bucu yang "sama luas", yang dinamakan manusia sebagai "PIRAMID" atau "GUNUNG DAIK". Dan kemudiannya mereka ambil gambaran dari 2 bentuk yang sama bentuk dan ukurannya itu tadi dan "menindih" songsangkan ke duanya. Tujuannya ialah untuk mewujudkan "ruang tengah" yang memiliki "6 sudut" yang dinamakan manusia sebagai bentuk "hexogen". Dari ruang tengah yang memiliki 6 sudut tadi serta dicampur dengan 1 bentuk [hexagon] yang mewujudkan ke 6 sudut itu, maka terjadilah jumlah angka 7 yang mana dari jumlah ini lah yang memegang satu KUASA tenaga "pembuka" [arab:- fatihah] yang sangat hebat bagi "mentadbir" alam semesta [Ada RAHSIA BESAR di sini] pada setiap zaman. Lalu diambil bentuk ini oleh kaum tersebut sebagai "lambang" daripada pengalaman dan kefahaman mereka menyaksikan kehebatan dari kebesaran TUHAN yang ESA itu. Dan kemudiannya baru digelar oleh manusia sebagai "Bintang Daud @ David".    

MENGAPA reka bentuk Piramid @ Gunung Daik yang memiliki 4 sudut di bawah sebagai tapaknya dan 1 sudut di atas sebagai puncaknya [arab:- muntaha] diambil oleh kaum ini sebagai lambang bagi menunjukkan "keESAan TUHAN" itu? Pada aku secara ringkasnya "mungkin" makna dari maksud 4 sudut piramid @ Gunung Daik itu ialah mewakili yg "ramai" yakni 4 alam yang berbeza daya kekuatan tenaga di dalamnya dan manakala 1 sudut di puncaknya pula ialah mewakili yg 1 [Tunggal lagi Esa] sebagai "matlamat [wawasan] hidup" bagi sekelian penghuni alam bawahan yang 4 itu tadi. Oleh yang demikian secara ringkasnya, maksud dari lambang @ simbol "Bintang David @ Daud" itu ialah "DARI YANG ESA [TUNGGAL] MAKA WUJUDNYA YANG RAMAI DAN DARI YANG RAMAI MAKA WUJUDNYA YANG ESA !" Ianya saling berkait lagi terkait di antara diri yang Esa dengan diri yang ramai itu! Malah tidak bertambah atau berkurang walau sezarah pun kekuatan dan kehebatan tenaga diri Tuhan yang Esa itu! Dari "kepercayaan" [arab:- iman] dan kefahaman ini lah maka wujudnya pengetahuan tentang sumber semulajadi "Tenaga Bebas" alam semesta [ingg:- Free Energy] yg boleh diguna pakai di dalam kehidupan umat manusia di dunia kerana ia bersifat "mesra alam". Lalu terciptalah rekabentuk "Gunung Daik" atau Piramid sebagai suatu bentuk yang mampu mewujudkan daya kekuatan tenaga bebas semesta alam yang bersifat semulajadi. Malah rekabentuk ini bukan lah hanya sekadar lambang atau untuk mewujudkan suatu sumber tenaga bebas semulajadi buat manusia di dunia, tapi yang "peri" pentingnya ialah supaya umat manusia di dunia mengingati diri TUHAN yang ESA itu bilamana mereka memandang kepada rekabentuk itu! 

Tempat Ibadat Bangsa MELAYU

SEBAGAI kesimpulan dari cherita ringkas aku di atas, ingin aku khabarkan kepada sekelian umat manusia se dunia bahawa "PEMILIK SEBENAR" kepada "Lambang Bintang Daud @ David" itu ialah milik Bangsa "ROH @ Muhd" yakni bangsa manusia yang sudah "mendapat" kesedaran tertinggi [mengenal] Diri Rohnya yang digelar sebagai Bangsa MELAYU [arab:- islam] dan juga milik bangsa manusia yang "sedang"  mencari untuk mengenal wujud Tuhannya itu yang digelar sebagai Kaum Pencari Tuhannya [arab:- Bani Isra'il] ! Oleh yang demikian jelas lah sudah bahawa "Lambang Bintang David @ Daud"  itu BUKAN lah milik bangsa manusia yang berkesedaran diri jasmani [fizikal], tapi ianya milik bangsa manusia yang berkesedaran diri ROHANI [SPIRITUAL] !!!...Sekian dan tak lupo...heheee 


Lambang dan Pusaka Bangsa MELAYU


Pasal itulah kenapa salah seorang Pahlawan Terbilang Melayu yang bernama HANG TUAH telah menyampaikan kata-kata amanat dari Gurunya, Pendita ADI PUTRA, bahawasanya:


" Tak Akan MELAYU Hilang Di Dunia !!! "



NOTA : Kata nama MELAYU itu datang daripada perkataan "LAYU". Contoh ayat dari perkataan "layu" ialah : Seakan seperti me"LAYU"nya daun pucuk pokok dengan sendirinya tanpa perlu di"LAYU"kan oleh sesiapa atau apa apa! Sesungguhnya yang "me-LAYU" itu bukanlah jasad-nya [fizikal] manusia tapi ROH-nya [spiritual] manusia! Dan "ROH" manusia itu pula merupakan "rahsianya" manusia yang dikatakan sebagai :-




"Dari ALLAH aku datang dan dengan ALLAH aku kembali semula kepada DIRINYA itu!"




Selingan ADDP

 Adakah kalian ponah nengok "cincin" milik nabi muhd yg diwariskan kpd imam mahdi muntazar@gm ii itu nanti, yg bangsa barat gelarkannya sebagai "lord of the ring"? nantikan gambar yg bakal aku siarkan kalau dpt, yg bakal menggemparkan dunia seluruhnya? heheee

Grand Master(ii) - New World Order(ii)


-Warganegara Melayu MALAYsia-

65 comments:

  1. 2nd...kihkihkih...
    Tanggo Battery

    ReplyDelete
  2. Mantap arr sifoo...kali betul2 terang dan nyata...mudah hadam...
    Tanggo Battery

    ReplyDelete
  3. 4th..hehe..
    battery eveready-cap kucing hitam@harimau kumbang
    hehe..dalam golito 'aku' lah rajo.

    ReplyDelete
  4. Ni aku copy paste info sifoo yg di bagi via sms tadi :
    Ketua kerajaan utama di dunia, spt USA, China, Rusia, Brazil, Canada, Australia dllnya skrg ini mahukan rakyatnya melalui sistem pendidikan negara mereka masing2 supaya mempelajari dan "mahir" dlm berbahasa MELAYU MALAYsia, sebagai "memudahkan" mereka berurusan dgn orang MELAYU sedunia nanti. Mereka mempelajari bahasa MELAYU MALAYsia ialah krn mereka sudah tahu bahawa "kuasa" [KEWANGAN] dunia baru sekarang ini di tangan orang MELAYU MALAYsia @ GM ii, dan bukan lagi org yahudi inggeris!!! Perkara ini atas arahan dari gm ii sebagai salah satu syarat pinjaman negara2 tersebut! Di MALAYsia bahasa MELAYU sukar utk diguna pakai sebagai bahasa perantaraan dlm semua bidang, spt ekonomi, kewangan, politik dan sosial ialah kerana org MELAYU sendiri "menolak" dan tidak mempercayainya!!! Ini semua berlaku krn "hasutan" musuh MELAYU yg berselindung di dlm selimut MELAYU yg mahu memperkasakan bahasa inggeris di dlm sistem pendidikan negara, supaya keturunan MELAYU hilang JIWA MELAYUnya...heheee
    Tanggo Battery

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat blog nusanaga... ada sorang pengarah nk buat filem tentang MELAYU

      Delete
    2. musuh melayu itu bunyinya macam muhyiddin saja..hehehe

      Delete
  5. Didalam diri melayu yang tak pernah lupa menyaksikan dan dengan penuh rasa mengagungkan yang maha pencipta didalam rasa. Menolak akal yang jadi pendusta. Menjadi madah perjuangan melayu yang tunduk dan patuh bila dia bertemu Aku. Diciptakan manusia dengan akalnya untuk menerima wadah untuk tunduk kepangkuanNya.

    ReplyDelete
  6. Pandanglah banyak kepada yang Satu
    Pandanglah Satu kepda yang banyak
    Pandanglah Satu kepada yang Satu

    (Renungnan/pandangan Jati Diri)

    dr Bandar Muar

    ReplyDelete
  7. Pandangan aku saja:-

    Logo HSBC Bank berbentuk segi enam (hexagon) mcm king david star TAPI kedua2 puncaknya telah disatukan didalam hexgon (boleh search kat google image).....mungkin ini melambangkan penyatuan ummah sedunia dan mungkin HSBC Bank milik penuh Grand Master II........apa2 pun ini cuma pandangan aku saja

    ReplyDelete
  8. Ooooohhhhh....patutlah aku pernah dengar seloka yg berbunyia "Gunung Daik bercabang Tiga,budi yg baik dikenang juga ".....rupa2nya tiga bucu......

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh bukan tu la... tu pantun melayu lama..

      http://cidamempaneh.blogspot.com/2012/10/normal-0-false-false-false-en-my-x-none.html

      "Berdasarkan penerangan di atas, Pulau Pandan dan Gunung Daik sememangnya menabur budi kepada pedagang-pedagang dari Melaka ke Pulau Lingga. Pedagang-pedagang yang ingin ke Pulau Lingga haruslah melalui Pulau Pandan yang berada di tengah laut dan menggunakan Gunung Daik sebagai penanda supaya tidak sesat untuk sampai ke destinasi iaitu Pulau Lingga."

      http://rajaahmad.blogspot.com/2010/04/khazanah-lingga.html
      "PANTUN lama ini sering digunakan dalam bicara sebagai penutup kata. Maksud pantun ‘hancur badan dikandung tanah, budi baik dikenang juga’ menggambarkan tanda penghargaan, terima kasih dan segala jasa baik atau pertolongan yang dihulurkan.
      Selama ini difikirkan pembayang maksud pantun, Pulau Pandan dan Gunung Daik itu cuma rekaan, khayalan atau ilustrasi pencipta pantun Melayu, namun semuanya terhapus apabila melihat sendiri kewujudan kedua-dua objek itu secara fizikal di depan mata."

      Delete
    2. tkasih tuan budin di atas info tambahan berserta link yg ada.

      Admin

      Delete
    3. Admin.... ilmu pengetahuan yg ada kena sebar2kan...
      X semua orang tahu apa yg kita tahu...
      pepatah lama ada mengatakan manusia menjadi musuh dengan apa yg mereka tak tahu... kekeke <-- pinjam ADDP punye trademark.
      TAPI kena faham MATLAMAT x menghalalkan cara...belajar ILMU banyak2 hanya utk kondem org... mcm segolongan melayu kite tu...

      Delete
  9. mari naikkan semangayt MELAYU

    "Siapa kata, duit cukai yang menjadi sumber pendapatan negara? Tanah Melayu ini memang sudah kaya sejak azali..Sebenarnya British sudah tahu tentang keBERANIAN Orang Melayu, maka sebab itu mereka tidak berani tuk gunakan kuasa ketenteraan untuk menyerang Tanah Melayu sepertimana negeri koloni yang lain, habis semua raja di bunuh dan rakyat dikerah sebagai hamba seperti mana berlaku di Amerika Selatan dan juga Afrika. Cara Fremason untuk menajajah Tanah Melayu adalah menggunakan umpan hiburan, pendidikan dan hiburan, mereka amat takut dengan keberanian orang melayu, ada sesuatu mistik yang terbunyi dalam DNA orang melayu."

    http://tangisanmelayu.blogspot.com/2013/10/hebatnya-sultan-melayu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepada Anonymous3 November 2013 07:59, terima kasih kerana memberi info tambahan yg berguno. Semoga bertambahlah pengetahuan kita dan jauh lah kita mengenal diri kita.

      Admin.
      P/s klu dapat sertakanlah nama smaran sekiranya anonymous.

      Delete
  10. "PEMILIK" kepada HSBC Bank se Dunia ialah Grand Master (ii) New World Order (ii)...heheee - [akudtgdrpantek @ ADDP]

    ReplyDelete
    Replies
    1. betulke sultan johor baru dapat loan dari hsbc sebanyak usd200b?

      Delete
  11. tuan addp, saya mengikuti blog tuan, saya yang hina ni cuma nak tau kenapa hsbc?? seingat saya tokeh2 syarikat cina kebanyakkannya menyimpan di bank ni sebab difikiran mereka bk ni dimiliki bangsa mereka??? maafkan hamba yang lemah ini bertanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihhh...penubuhan hsbc serupalah macam stanchart, yg mengguna pakai harta milik bangsa MELAYU MALAYsia...cumo yg mentadbir itu org mereka, tapi pemiliknya yg sebenar ialah kito!...dan kini dana yg terkumpul dari pinjaman harta tersebut oleh dunia telah menggunung banyaknya!...kini dana kita sudah dapat digerakkan...pasal tu ke duo duo bank tersebut ado bahagian utk perbankan MELAYU @ islam!...penyimpan dana terbesar ke dua dua bank tersebut ialah gm ii...pasal itu ke dua bank tersebut milik kito skrg ni!..dan kito skrg dah ado kuaso nak tentukan siapo pulak bakal memenuhi kerusi di dlm lembaga pengarah ke dua bank itu, tidak spt sebelum ini!...heheee...[akudtgdrpantek @ ADDP]

      Delete
    2. Syukur alhamdullilah... nk buka akaun kat HSBC la....
      - kampungku

      Delete
    3. terima kasih tuan, saya pun nak buka akaun kat HSBC gak
      - aku jamak

      Delete
    4. HSBC terbaek. Saya mustey pileh!
      -aku jimak

      Delete
  12. Nak suka baca pon ade!..nak mencarik ketawa nilai nya sahaya.
    makna disirat bergitu rupa,
    dlm terang diletak kan nyata,
    3 bucu jdi pertanda..

    hai...

    ReplyDelete
  13. 3 bucu jdi pertanda,
    hilang bucu tingal angka,
    ni gurindam suka2,
    adakah kena mengena dgan darah naga.


    Hai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebangkitan Dunia Kebenaran utk kali ini seperti biaso akan dikepalai dan dipimpin oleh keturunan Naga dan keturunan "Penjaganya"! Seperti biaso cherito kebangkitan kebenaran ini hanyalah ulangan dari cherito yg beratus malah mungkin beribu tahun dahulu!...heheee [akudtgdrpantek @ ADDP]

      Delete
    2. apa maksudnya keturunan "Penjaganya",tuan? hehe

      Delete
    3. green dragon ke bro? ekeke.... apa sejarah naga sebenarnya ek?

      Delete
    4. Darah Naga darah naga,
      Ditunjuk barang purber kala,
      Dikata jiwa bukan raga,
      Dia lah penguasa 8 benua.


      Hai...

      Delete
    5. Dia lah penguasa 8 benua,
      Menguasai kata alam raya,
      Tiba batas waktu dipangil sempurna,
      Tingal nama digelar Pak Tua.


      Hai..

      Delete
  14. "Bilamana Dana mega masuk ianya akan merancakkan dan melonjakkan eknmi negara ke tahap status negara maju yg telah ditetapkan pbb dan bank dunio. Kuasa menjual tinggi krn tingginya kuasa membeli itu tadi. Selamo ini kuaso jual beli dunio hanya dimonopoli 10-20% p'duduk. Tapi kali ini kuaso jualbeli itu akan jauh lobeh bosar bbanding sblm ini,krn ianya melibatkan kuasa jualbeli majoriti pduduk! Penawaran duit mlebihi permintaan duit di dlm sistem bank dunio akan menyebabkan harga terkawal.Cumo sblm ini pmainnya ialah bangsa bukan MELAYU! Tapi utk kali ini pemain utamo eknm dunio ialah bangsa MELAYU kito! Bank akan mmiliki kecairan yg tsangat tinggi dan ini akan melonjakkn eknm negara kito ke tahap yg luar biaso hingga dunio mmandang kpd kito! Tujuan ini semuo ialah bg mnyatakan kpd dunio bhawa kito ialah sebuah negara maju yg mmiliki pendapatan yg tinggi yg dikuasai oleh bangsa MELAYU, sblm 2020? Hehee" sms dari ADDP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutla najib ada umumkan nak jadikan m'sia negara berpendapatan tinggi.

      Delete
    2. emmm kan best kalau dapat BR1M tiap2 bulan... barulah rancak urusniaga jual beli, kuasa beli rakyat banyak..

      Delete
  15. majukan MElayu kayakan MElayu, insyaallah peluang bisnes dan pelaburan semakin mudah dimasa hadapan..semua ada peluang...Nanti BRIM pun MElayu tak pandang dah..Go Najib!
    J

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah bila nk jadi camtu... x sabo nak tunggu zaman tu...
      Cuma jgn jadi penyakit Wahn dah le...

      Delete
    2. Jawapannya ada pada kita sendiri..kita yg harus mulakan.Ingatlah setiap sesuatu perubahan besar atau kecil ada titik permulaannya dan kalau tunggu semua siap terhidang dlm dulang depan mata alamatnya kelaparanlah jawabnya.jawapan penyakit wahan tu pun ada jawapannya dlm diri masing2..tak perlu tunggu berjaya dan kaya.
      Jgn marah ae hehehe
      J

      Delete
    3. Betul la tu mr/ms J.... sokong 100%

      Delete
  16. x nampak sorang pon melayu dlm directors profile hsbc & apa kaitannya jika memiliki simpanan yg tinggi dengan pemilikan hsbc?...maaflah sy budak baru belajar

    ReplyDelete
  17. Fuhh..tinggi ayat2 ADDP..Mana bukti2 cerita2 ni??siapa yg sampaikan??adakah bercerita menggunakan tahsinul aqli (akal) semata??atau dari mimpi?ada salasilah ker cerita ni??biarlah cerita tu ada susur galur agar pembaca tidak tersesat.di akhir zaman akan ada 72 puak yg sesat lgi menyesatkan..satu jer betul iaitu ahli sunnah wal jamaah..so berhati2 lah menyampaikan walau x suruh org percaya,tp yg percayo tu biar la percayo dgn ado fakta yg nyata..

    sekadar bertanyo..hohoho..
    [ tentera 70,422 ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 72 tu Yahudi. Kita 73. tak begitu?

      Delete
    2. bukti cari sendiri la der. Ada kemahuan ade jalan, Hidayah pun camgitu jugak kan?

      Delete
  18. Replies
    1. ape cerita mat jenin?

      Delete
  19. Mulanya skeptikal dengan cerita tuan ADDP psl grand master ii. Tapi dah cek dgn bapa angkat/'abah' di 'JB'. Dia sahkan cerita ni betul. Namanya tak dikenali dlm media & grand master ii sentiasa di follow oleh CIA & Mossad.

    Saya dah emel & bg no tel pd tuan ADDP (013-38****6). Kalau tuan sudi nak share info secara private.

    zam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm patut le bru2 nie terbongkar pasal pengitipan dari diorg... diorng intip GM ii rupanya.

      Delete
    2. salam bro zam,
      boleh bagi emel kat nadiutara@gmail.com. Ada sedikit pertanyaan. Tq

      Delete
    3. bro zam, ada cite baik dn menarik? Ramai gak yang mencari puzzle2 yang ada. Cer kongsi sikit.

      Admin

      Delete
  20. salam semua...
    kongsilah info kat kite yg langsung tak tau pe2 ni...

    ReplyDelete
  21. salam semua...
    tak de berita terbaru ke?

    ReplyDelete
  22. Salam Admin.....
    Tiga Segi dari atas turun kebawah, Tiga Segi bawah naik keatas dan bercantum di tengah membentuk lambang yang digunapakai oleh regim zionis sekarang telah wujud paling tidak 7500 tahun dahulu lagi (diceritakan oleh orang tua yang berinteraksi dengan alam jin)....kata mereka lagi, pada zaman King Solomon (Nabi Sulaiman) golongan Jin telah memakainya dengan tatoo didada menandakan bahawa mereka adalah penjaga kepada khazanah Solomon.....betul atau tidak, saya pun tak pasti kerana ianya adalah cerita lisan dari orang-orang tua sahaja yang turut menambah mengatakan bahawa IsRAel dan IsMAil adalah lambang kepada rahsia-rahsia Alam Melayu dan Agama Islam itu sendiri......RA : Matahari, MA : Bulan......Matahari di kananku dan Bulan di kiriku.....Takkan ku tinggalkan Jalan yang lurus ini.....kata Muhammad SAW. Tiga Segi dari Atas dan Tiga Segi dari Bawah katanya lagi adalah lambang kepada ilmu Hakikat Melayu iaitu Ajaran Martabat Tujuh (dari atas) dan Ajaran Tujuh Peringkat Nafsu (dari bawah) ....bersatu : Kamil Mukamil. Rumusan yang diberikan oleh Orang Tua itu lagi adalah : Lambang itu milik Melayu dan bangsa Israel itu adalah anak cucu Melayu......so, macammana?

    ReplyDelete
  23. Kenapa tuan2 & puan2 masih berteka-teki tentang maklumat yg hendak disampaikan, masih lagi ada hidden, tak straight forward utk sharing lagi detail??? Dolby

    ReplyDelete
  24. Orang yang di maksudkan tersbut ialah Tuanku Maharaja Agung Kamal Ashnawi boleh tengok FB accountnya macam macam ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan percaya sangat dengan kamal ashnawi tu!

      Delete
  25. keturunan naga.....semoga Allah memberi perlindungan kepadanya dan semua tuan2 yang mengiringi beliau...ALLAH HU AKBAR

    Aku jamak diperak

    ReplyDelete
  26. kasi up semangat skeet..

    "Cahaya Berlapis Cahaya...
    Pandangan Tembus Ke Mana-mana...
    Pandangan Mata Tiada Terlihat Lagi...

    Wahai Melayu...
    Bangsa Yang Tidak Kenal Sejarah...!
    Pandanganlah Disini...
    Lihatlah Disini...!
    Dengar Dengan Mata HATI Mu...!

    Apa Yang Menyebabkan Kau Terlalu Mengagung-agungkan Teori Sejarah Barat...?
    Apa Yang Menyebabkan Kau Buta Tidak Mampu Melihat...?
    Adakah Kerana Kau Tidak Beragama Atau Tidak Berbangsa...?

    Apa Yang Terjadi PadaMu...?
    Tanya DiriMu...!
    Siapa Kamu...?
    Kamu Berasal Dari Mana...?
    Manakah Hilangnya SejarahMu...!
    Bagaimana Sejarah Mu Boleh Hilang...!!
    Siapa Yang Menghilangkan...!
    Bagaimana Mereka Menghilangkan...!!
    Bahasa Apa Yang Kamu Gunakan...?
    Bagaimana TulisanMu Di Hilangkan...
    Apa Yang Menyebabkan Kamu Hilang Identiti...
    Bagaimana Identiti Mereka Boleh Meresap Dalam Diri Mu...!"

    http://syeikhthanauddin.blogspot.sg/2013/01/kenali-identiti-diri-anda-yg-bernama.html

    ReplyDelete
  27. lihat kain penutup makam nabi daud...

    http://wup-forum.com/bangsa-mim-asal-usul-orang-melayu-t11867.html

    ReplyDelete
  28. Kamal Ashnawi.....pengikut Dajjal kot.....

    ReplyDelete
  29. Raja Nusantara tu pun...apakah pengikut Dajjal jugak?..takut bila dengar dia kata x bershahadah dengan dia dah jatuh bukan islam..hu3..ntah aper2 jee..Ya Allah lindungilah kami dari segala fitnah Dajjal.

    ReplyDelete
  30. senyap sepi jer

    ReplyDelete
  31. mana admin nie?

    ReplyDelete
  32. ejen CIA dah kidnap ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kih kih kih...ado nie ha.

      Delete
  33. admin sonyap jor...

    nah aku hapdetkan sikit
    http://untoldhistoriesofmalaya.blogspot.sg/2012/01/untold-history-pengasas-yakuza-jepun-di.html

    "Siape sangka budak Jepun muke baik sopan santun yg masuk Melayu ni jadi gangster yg amat ditakuti cine dan British pada tahun 1930's to 1940's
    Yang paling bestnyer pulak.. cerita Jepun ni, semua pelakunnye tentulah Jepun.. TAPI.. semua pakai baju Melayu... dah jadi mcm cerita P Ramlee plak"

    ReplyDelete
  34. Bertuahnya Tanah Melayu aka Malaysia di mampan negara2 sekeliling seperti tembok.macam2 cubaan hantaran/serangan dari atas dan bawah oleh geng jahat yg menguasai teknologi semua Alhamdulillah tertepis atau tak lepas.Berkat doa dan zikir para wali dan zikrullah agaknya..Lepas ni kita lihat sapa pulak yg kena..takziah kepada negara Filipina.NZ dah kena, Jepun dah kena bahkan US sendiri dah naik hancur beb...ostrolia heat wave/ kebakaran. Kita masih 'berperang' dengan mereka,, macam nabi kiaskanlah ketika dajjal melalui sebuah daerah mereka enggan mengikut beliau maka bencana alam.kemarau dll..kalau ikut kata..subur dan makmurlah..(mlm ni saja2..mood HAARP) Julia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Market Oracle